Jentetur til Kristiansand

Heiheei :) Forrige helg dro Rebekka, Maren, Anne Cecilie, Silje og jeg p campingtur til Kristiansand! Det var kjempe koselig!! Det var dessverre veldig drlig vr.. Var veldig mye regn. Men vi koste oss med jentesnakk, god mat og kortspill. Vi tok toget etter skolen p fredag, s var vi fremme ca 19.10. S mtte vi vente 2timer p buss til campingplassen i Kristiansand sentrum, fordi bussen gikk kun hver andre time! Men tiden fly fort, og med en godteributikk som var sent oppe, s overlevde vi :)) Nr vi kom frem til campingplassen ble vi mtt av to karer som nok ikke hadde troen p at vi skulle klare sl opp et 16 manns telt alene. Men det gjorde vi p null komma niks! P lrdag tok vi en tur til srlandssenteret, hvor vi i grunnen bare gikk rundt som noen svnige zombier. Tror ikke noen av oss var i skikkelig shoppinghumr, men jeg fikk n kjpt meg en bikinitopp og en kjole :) P lrdag tok vi bussen tilbake til Kristiansand by i 16-tiden. S satte vi oss ute p Egon og spiste pizzabuff, frem til toget vrt dro klokken 19.50.

M si jeg er veldig stolt over jentene mine og meg. Vi klarte oss utrolig bra p turen! Ikke at jeg ikke hadde troen p oss, men flte oss veldig voksne nr vi endelig fikk fra p vr frste tur alene litt lengre vekk enn Stavanger. S dette var en veldig kjekk opplevelse med mine beste venninner, tross uflaksen med vret.. :))